Анкета
учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Бронська Алла Олексіївна
|
2.
|
Дата народження
|
10.06.1983
|
3.
|
Домашня адреса з
поштовим індексом
|
35600 Рівненська обл., м. Дубно
вул. Д.Галицького 20/56
|
4.
|
Мобільний телефон
|
063-97-84-116
|
5.
|
Електронна пошта
|
bronska83@mail.ru
|
6.
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за
дипломом
|
Київський
національний лінгвістичний університет – 2005
Спеціальність:
«Мова та література (французька, англійська)»
|
7.
|
Стаж роботи:
загальний
|
10 років
|
педагогічний
|
7 років
|
|
8.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу
відповідно до статуту), телефон
з кодом, електронна адреса
|
Рівненська
загальноосвітня школа I-III ступенів № 13 Рівненської міської ради,
тел. 0362-24-12-13
13_scool_rivne@ukr.net
|
9.
|
Посада
|
Вчитель англійської
мови
|
10.
|
Кваліфікаційна
категорія
|
Спеціаліст II категорії
|
11.
|
Звання
|
|
12.
|
Класи, в яких
викладаєте
|
2, 5, 6, 10, 11
|
13.
|
Посилання на власний Інтернет-ресурс
|
http://foreigner-2015.blogspot.com/
|
14.
|
Педагогічне кредо
|
|
«Люби те, що викладаєш!
Люби тих, кому викладаєш!»
|
||
15.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
|
|
На своїх уроках я використовую
інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології, інтернет-ресурси,
мультимедійні засоби, ситуативні комунікативні вправи та рольові ігри. Також
активно залучаю учнів до роботи в парах, групах, командах. Для активізації
навчально-
пізнавальної діяльності учнів часто
використовую проектну методику, вірші, пісні, реклами та оголошення, аудіо
записи носіїв мови. Широкого застосування набуває принцип комунікативної
спрямованості навчання, а тому вправи та завдання намагаюсь добирати
комунікативно спрямовані, такі, які імітують умови іншомовного спілкування.
Готую та залучаю учнів до участі в
позакласній діяльності, різноманітних конкурсах, таких як «Грінвіч», «Flex», шкільних та міських
олімпіадах.
|
||
16.
|
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
|
|
«Я – педагог і особистість»
«Я – вчитель», «Я – товариш», «Я – порадник», «Я –
просто людина». Усі ці «Я» є частинками безкінечного пазлу «Я – педагог і
особистість». Адже цей пазл ми, вчителі, складаємо все своє життя, щоразу
додаючи все нові частинки ми постійно вчимося, розвиваємося і
самовдосконалюємося. Хто ж такий справжній педагог? Хто може ним стати?
Ці питання почали цікавити мене ще у шкільному віці
після прочитання видатної книги А.С. Макаренка «Педагогічна поема». І,
напевно, саме тоді у моїй душі запалахкотів вогник «учительства», адже мрія
кожного педагога – виростити своїх учнів, дітей, вихованців справжніми
людьми. У наші теперішні складні дні, коли здається, що світ навколо нас
заливають ріки гніву, ненависті, заздрощів та сліз безсилля, на своїх уроках
хочеться донести до дітей знання, розуміння, підтримку та людяність. А за
допомогою іноземних мов це надзвичайно легко та цікаво! Тому що різноманітна
тематика та полікультурний аспект дають безкрайні можливості для того щоб зацікавити,
змотивувати та навчити наших дітей.
Невичерпним джерелом корисної інформації для
самоосвіти, саморозвитку і самореалізації для мене є
інформаційно-комунікаційні технології. Вони також є безцінним помічником та
ресурсом матеріалів для підготовки до уроків, виступів, семінарів. На мою
думку, сучасний вчитель повинен бути обізнаним у сфері інформаційних комунікацій,
адже наші діти набагато
краще сприймають і засвоюють все сучасне та цікаве.
Ось тому я намагаюсь готувати та проводити свої уроки так, щоб кожен з моїх
учнів зміг отримати необхідні їм знання, так як вони розуміють, що іноземна
мова є важливим ключиком, який допоможе відчинити двері у щасливе майбутнє. А
ще, вони завжди знають, що на моїх уроках вони отримають підтримку, розуміння
та пораду. Я вчу їх не боятись робити помилки, тому що той, хто не
помиляється, нічого не навчиться.
Моє кредо – «Люби те, що викладаєш! Люби тих, кому
викладаєш!» І доказом того, що я на вірному шляху є вогники тепла та
людяності в очах моїх учнів, їхні успіхи та знання у навчанні, їхні щасливі
посмішки, коли вони заслужено отримують гарні бали.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар